دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت : متاسفانه حاشیه کشتارگاه دهلران کاملا غیر بهداشتی است و شهرداری ظرف 48ساعت آینده باید وضعیت را بهسازی کند.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵ 28 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز جباری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران در گفت گو با خبرنگار ما گفت: بعد از انتشار فیلم و تصاویر کشتارگاه دهلران در رسانه‌ها موضوع در دستور کار داسرا قرار گرفت و متأسفانه آنچه که منتشر شده بود صحت داشت.

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم خط قرمز دادستانی است؛ گفت: عمده مشکلات کشتارگاه با حضور بهداشت درمان، شهرداری، دامپزشکی در محل مورد برسی قرار گفت و شهرداری ظرف مدت ۴۸ ساعت آینده باید نواقص موجود و بهسازی اطراف کشتارگاه را انجام دهد. 

جباری گفت: بهداشت درمان و دامپزشکی هم مکلف هستند ظرف مدت ۴۸ ساعت آینده گزارش کارشناسی دقیق در خصوص این کشتارگاه به دادسرا ارسال کنند. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: مردم اطمینان داشته باشند که دادستانی در برخورد با متخلفان برابر قانون با هیچ فردی مسامحه نخواهد کرد. 

وی گفت: قطعاً رویه این کشتار گاه اصلاح نشود این داستانی برابر ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به عنوان تهدید علیه سلامت عمومی برای متخلفان اعلام جرم خواهد کرد.

لازم به ذکر است علاوه بر دادستان دهلران پناهی معاون دادسرا نیز حضور داشت؛ و شهرداری دهلران بعد انتشار تصاویر در این خبرگزاری از وضعیت نامناسب و رها سازی و دفع غیر بهداشتی لاشه‌های دام‌های ذبح شده در کنار کشتارگاه شهرداری دهلران و بی توجهی شهرداری و دستگاه‌های نظارتی و بهداشتی به سلامت مردم صبح امروز با استفاده از یک دستگاه گریدر اقدام دفع لاشه‌های رها شده و تسطیح اطراف محوطه کشتارگاه نمودن حال باید منتظر ماند و دید که این رویه ادامه خواهد داشت یا خیر، خبرنگار ما همچنان پیگیری وضعیت بهداشتی کشتارگاه دام دهلران خواهد بود. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار